Cumpararea produselor din magazinul nostru o puteti face online, telefonic sau prin email.
Comanda online
Produsul pe care doriti sa il comandati poate fi gasit fie prin utilizarea meniului din partea de sus a paginii ce contine categoriile de produse, din meniul din partea dreapta cu toate categoriile si subcategoriile de produse sau prin folosirea campului de cautare. In momentul in care ati apasat comanda produsul va fi automat transferat in cosul de cumparaturi.
Dupa adaugarea in cos a tuturor produselor pe care doriti sa le comandati, procesul de cumparare se continua prin apasarea butonului si parcurgerea paginii de comanda. In pagina de comanda va trebui sa completati urmatoarele:
- Metoda de livrare
- Datele comenzii: Nume si prenume, Adresa complete (Judet, Localitate, Strada, Numar, Scara, Bloc, etaj, Apartament, Interfon daca e cazul).
- Metoda de plata: alegeti modalitatea in care veti plati comanda (NUMERAR CASC la livrarea coletului, prin CARD sau prin transfer bancar.
Cu ajutorul numelui de utilizator si a parolei introduse, puteti sa va autentificati pentru a vedea istoricul comenzilor sau stadiul comenzilor actuale, a modifica/sterge profilul dumneavoastra sau a face comenzi ulterioare fara a reintroduce datele de contact.
Comanda telefonica
Telefonand la 0743775035 un agent de vanzari va va prelua comanda.
Comanda prin email
Puteti trimite comanda dumneavostra pe email la office@pansamente.ro :
- Metoda de livrare
- Datele comenzii: Nume si prenume, Adresa complete (Judet, Localitate, Strada, Numar, Scara, Bloc, etaj, Apartament, Interfon daca e cazul).
- Precizati produsele dorite: Denumirea produslui, Codul de produs sau link-ul produsului.
Nu exista valoare minima pentru o comanda.
PROCEDURI PENTRU COMANDĂ
-
- Cumpărătorul poate efectua comenzi pe site www.pansamente.ro , prin adăugarea bunurilor sau a serviciilor dorite în coșul de cumpărături, urmând a finaliza comanda, realizând plata prin modalitățile indicate. Odată adăugat în coșul de cumpărături a un produs, serviciu sau împreună, este disponibil pentru achiziție în măsura în care există stoc disponibil. Adăugarea unui produs sau serviciu în coșul de cumpărături. În lipsa finalizării comenzi nu atrage după sine înregistrarea unei comenzi nici rezervarea automată a acestora.
- Prin finalizarea comenzii cumpărătorul înțelege că toate datele furnizate de acesta, date necesare procesului de cumpărare sunt corecte, complete și adevarate la data plasării.
- Prin finalizarea comenzii, cumpărătorul înțelege că vânzatorul poate să îl contacteze prin orice mijloc disponibil agreat de vânzator, în orice situație în care este necesară contactarea clientului cumpărător.
- Vânzătorul poate anula comanda efectuată de către cumpărător, în urma unei notificări prealabile adresate cumpărătorului, fără nici o obligație ulterioară a vreunei părți față de cealaltă sau fără ca vreo parte să poată să pretindă celeilalte daune interes în urmatoarele cazuri:
- Datele furnizate de către clientul cumpărător pe site www.pansamente.ro sunt incomplete și incorecte,
- Datele furnizate sunt incorecte sau incomplete;
-
- Cumpărătorul are dreptul să se retragă din contract și să returneze un produs în termen de 30 de zile calendaristice, fără invocarea niciunui motiv și fără a suporta alte costuri decât cele de livrare. Potrivit OUG nr 34/2014, perioada de returnare a unui produs sau renunțare la un Serviciu expiră în termen de 14 zile de la:
-
- Ziua în care cumpărătorul intră în posesia fizică a ultimului produs – în cazul în care cumpărătorul comandă printr-o singură comandă produse multiple care vor fi livrate separat.
- Ziua în care cumparatorul intră în posesia fizică a ultimului produs – în cazul livrării unui produs care constă din mai multe loturi.
- În cazul în care cumpărătorul solicită retragerea din contract în cadrul termenului legal de retragere din contract, trebuie să returneze și eventualele (bonusuri sau cadourite in campanie) care au însoțit produsul respectiv. În cazul în care comanda este achitată, vânzătorul va rambursa suma în maxim 14 (paisprezece) zile de la data informării vânzatorului de către cumpărător asupra deciziei sale de retragere din contract. Suma va fi returnată după cum urmează: Pentru comenzile achitate ramburs sau cu card bancar. Rambursul se va face prin virament bancar sau prin emitere de voucher electronic, la alegerea stricată a cumpărătorului;
- În cazul în care un produs sau serviciu comandat de către cumpărător, nu poate fi livrat de către vânzător, acesta din urmă va informa clientul cumparator asupra acestui fapt și va returna în contul cumpărătorului contravaloarea, în termen de maxim 7(șapte) zile de la data la care vânzătorul a luat la cunoștință acest fapt sau de la data la care cumpărătorul și-a exprimat în mod expres intența de reziliere a contractului încheiat.
-
- Informații cu privire la caracteristicile și specificațiile produsului, acestea sunt disponibile pe paginile produselor de pe site. Din punct de vedere legal, conținutul site-ului nu este o propunere pentru un contract de cumpărare ci o prezentare stricta a ofertelor vânzatorului. Dacă plasați comanda prin intermediul site-ului, comanda reprezinta o ofertă de cumpărare a unui produs listat pe site. Comanda este urmată de acceptarea noastră conform celor descrise în conținut.
- Comanda poate fi plasată numai prin intermediul site-ului. Pentru a face acest lucru, veți parcurge etape simple, la sfarșitul cărora veți confirma comanda. Confirmarea va indica în mod clar plasarea comenzii. Acest lucru implică obligația de plată. Înainte de confirmarea comenzii, sunteți informat cu privire la prețul total care trebuie plătit și veti avea posibilitatea de verificare și posibilitatea de a corecta/modifica comanda.
- După plasarea unei comenzi, veți primi un e-mail de confirmare pentru primirea și înregistrarea comenzii. Acest lucru nu reprezintă ca această comandă a fost și acceptată de vânzător. Așa cum a fost stabilit mai sus, comanda constituie o ofertă de cumpărare efectuată a unui produs sau serviciu listat pe site. Toate comenzile sunt supuse acceptării de către vânzător. Contractul dintre client și vânzător va fi emis numai dupa acceptarea de catre vânzător a comenzii. Contractul se referă doar la acele produse și servicii pentru care s-a acceptat comanda plasată de catre client. În cazul în care nu se poate onora un contract din cauza stocului limitat sau/și insuficient de produse si servicii, din cauza unei eroari tehnice sau neconformități constatate, clientul va fi informat cu privire la această situație și se va rambursa valoarea platită în conformitate cu dispozițiile de rambursare din secțiunea referitoare la drepturile clientului de la punctul 5.5 din Termeni și contiții.