In conformitate cu OUG 34/2014 privind protectia consumatorilor la incheierea si executarea contractelor la distanta, Cumparatorul are dreptul de a denunta unilateral contractul, doar cu plata taxelor postale de returnare, in termen de 14 zile lucratoare de la primirea produsului, fara penalitati si fara invocarea vreunui motiv.
In cazul in care Cumparatorul renunta la cumparare potrivit clauzei de mai sus, este obligatoriu sa returneze produsul exact in starea in care i-a fost livrat, adica in ambalajul original, nefolosit, insotit de toata documentatia cu care a fost livrat si in perfecta stare de functionare. In cazul in care nu sunt indeplinite aceste conditii, Cumparatorul nu are dreptul sa solicite rambursarea pretului. Returnarea produsului se va face catre sediul SC HUMAN CARE MEDICAL SRL, pe cheltuiala exclusiva a Cumparatorului. Rambursarea pretului catre Cumparator nu se va face inainte de primirea produsului si confirmarea emisa de SC HUMAN CARE MEDICAL SRL ca acesta este in ambalajul original, nefolosit, insotit de toata documentatia cu care a fost livrat si in perfecta stare de functionare.
Conform ordonantei sunt exceptate de la retur produsele care sunt susceptibile a se deteriora sau a expira rapid;
Pentru comenzile platite cu cardul suma va fi returnata pe acelasi card utilizat la tranzactionare, in decurs de maxim 14 de zile de la acceptarea returului.
RENUNȚARE LA CONTRACT
1. Sunt exceptate de la dreptul de retragere din Contract urmatoarele:
Contractele de prestări de servicii, după prestarea completă a serviciilor, dacă executarea a început cu acordul prealabil expres al cumpărătorului și după ce acesta a confirmat că s-a luat cunoștină de faptul că își va pierde dreptul la retragere după executarea completă a contractului de către vânzător;
Furnizarea de bunuri și/sau servicii al caror preț depinde de fluctuațiile de pe piața financiară pe care vînzătorul nu le poate controla și care pot avea loc pe parcursul perioadei de retragere;
2. Furnizarea de Bunuri confecționate după specificațiile prezentate de cumpărător sau personalizate în mod clar;
3. Furnizarea de Bunuri care sunt susceptibile a se deteriora sau a expira rapid;
4. Furnizarea de Bunuri sigilate care nu pot fi returnate din motive de protecție a sănătații sau din motive de igienă și care au fost desigilate de cumpărător.